Skip to content
Entesa per Sabadell
  • L’Entesa
    • Qui som
    • Documents de referència
    • El secretariat de l’Entesa
    • Contacte
  • Actualitat
    • Articles d’opinió
    • Butlletí de l’Entesa
    • Diari de l’Entesa
    • Fulls informatius
    • Notes de premsa
    • Cròniques del Ple
    • Al.legacions
  • Històric
    • El grup municipal 2011-2015
    • Activitat del Grup Municipal
    • Butlletí del Grup Municipal
    • Diari de l’Entesa
    • El Sabadell que volem
    • Eleccions
    • Candidatura
    • Materials
    • Programa
    • Intervencions al ple
    • Altres intervencions
    • Mocions al ple
    • Mocions Junta de portaveus
    • Precs i preguntes
  • Monogràfics
    • Ca n’Alzina
    • Cas Mercuri
    • Caserna de la Guàrdia Civil
    • Ferrocarrils
    • Gasoducte
    • Irregularitats
    • Museu Tèxtil
    • Olímpia
  • Crida per Sabadell
  • CAV

Històric

D’on venim

L’Entesa per Sabadell va néixer l’any 1998 per tal de configurar una candidatura al govern de la ciutat després de l’anunci de l’alcalde Farrés de no presentar-se a la reelecció.

L’Entesa estava formada llavors per ICV, EUiA, la CUP i el col·letiu Manifest per un bon Ajuntament d’esquerres.

Vam obtenir 10 regidors i regidores, els mateixos que la candidatura del PSC de Manuel Bustos i vam quedar a l’oposició.

Posteriorment l’Entesa va esdevenir una organització cívico política formada per persones a títol individual. A les eleccions de 2003, 2007 i 2011 vam obtenir 2 regidors/es.

L’any 2015 l’Entesa, la CUP i altres persones que procedien d’entorns diversos vam concórrer a les eleccions agrupats en la Crida per Sabadell i vam obtenir 11.110 vots, que es van traduir en 4 regidors i regidores. Des de llavors la Crida forma part del govern municipal juntament amb ERC, Unitat pel Canvi i Guanyem Sabadell.

 


Consideracions i aportacions respecte del Pla de Drogues de Sabadell

Posted on 9 de novembre de 2010 a Al.legacions
[...]

Read More...

DEL LLEGENDARI CA N’ORIAC AL JOVE BARRI DE TORREGUITART

Posted on 6 de novembre de 2010 a El Sabadell que volem
101106CanOriacTorreguit01
Crònica de la visita als barris de Ca n'Oriac i Torreguitart
A dos quarts de dotze sortíem del centre cívic de Ca n’Oriac per iniciar la visita guiada per la ruta que abraçava als dos barris. Seria la segona visita del nou curs i la setena del programa “El Sabadell que volem” impulsat per l’Entesa per [...]

Read More...

Retalls de premsa del mes de NOVEMBRE 2010

Posted on 2 de novembre de 2010 a Retalls de premsa
[...]

Read More...

Sobre un local adequat per als Castellers de Sabadell

Posted on 2 de novembre de 2010 a Precs i preguntes
Prec de Virginia Domínguez en el ple municipal del 2 de novembre de 2010
Aquests darrers dies han estat notícia els Castellers de Sabadell. Vostè mateix s’ha mostrat orgullós dels seus èxits i ha admirat el seu esforç. Compartim aquest orgull i som sensibles a la seva petició de col·locar una placa commemorativa de la diada [...]

Read More...

Sobre l’aprovació inicial de les Ordenances Fiscals 2011

Posted on 2 de novembre de 2010 a Intervencions al ple
Intervenció de Virginia Domínguez en el ple municipal del 2 de novembre de 2010
Aquest any, com el passat, la ciutat està en un escenari de plena crisi econòmica i pensem que l’Ajuntament ha de ser sensible a aquesta situació, que no afecta indiscriminadament tota la població, sinó que té un impacte molt més cru sobre [...]

Read More...

Presentació de la Moció d’ES per crear un Casal d’Entitats a la Plaça Vallès

Posted on 2 de novembre de 2010 a Intervencions al ple
Intervenció d’Isidre Soler en el ple municipal del 2 de novembre de 2010
Portem a la consideració del Ple una nova proposta a favor de reforçar el teixit associatiu de la nostra ciutat. En aquesta ocasió proposant que es destini a un hotel-casal d’entitats l’edifici ubicat a la Plaça del Vallès. Aquest edifici, que fins ara [...]

Read More...

Sobre la cessió d’un solar al Cercle Sabadellès

Posted on 2 de novembre de 2010 a Intervencions al ple
Intervenció d’Isidre Soler en el ple municipal del 2 de novembre de 2010
Des de l’Entesa defensem que les coses es facin ben fetes, especialment tot el que afecta l’àmbit públic i per aquest motiu varem presentar dues al·legacions a les clàusules administratives per a la concessió de 5.700 m2 de sòl municipal al Cercle Sabadellès [...]

Read More...

Sobre el Pla Especial d’Usos de Gràcia

Posted on 2 de novembre de 2010 a Intervencions al ple
Intervenció d’Isidre Soler en el ple municipal del 2 de novembre de 2010
En primer lloc voldria dir que me n’alegro de la rectificació del govern reconeixent que la decisió presa per l’Ajuntament en el seu moment va ser encertada i que en tots cas el fenomen de l’oci al barri de Gràcia ha desbordat qualsevol [...]

Read More...

  • «Previous page
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • »Next page
  • 68

Destacats

Butlleti

  • Butlletí núm. 23

Més butlletins

Agenda

  • Dimecres 2 de juliol 2025 A les 7 de la tarda al Teler, plaça del Treball

    Pica-pica de final de curs

  • Dimecres 17 d'abril 2024 a les 7 de la tarda al Centre cívic de Gràcia

    Trobada de l’Entesa

Més esdeveniments

Entesa per Sabadell

Xarxes socials

Contacte