L’Entesa per Sabadell reclama a CatSalut actuacions concretes que garanteixin l’assistència sanitària i no agreugin les llistes d’espera
El nou conseller de Salut, Toni Comín, va anunciar fa unes setmanes la seva intenció de desprivatitzar el SISCAT –Sistema Sanitari Integral d’Utilització Pública- que integra als més de 60 centres públics i privats que donen assistència sanitària pública arreu de Catalunya. A la pràctica, pel que fa a Sabadell, el conseller Comín es referia [...]
