4 setmanes després d’haver-li comunicat el greu focus de contaminació i de perill no ha pres cap mesura per impedir-hi l’accés
El passat dia 20 de maig l’Entesa per Sabadell va adreçar un escrit a l’alcalde posant en el seu coneixement el greu focus de contaminació i el perill per a les persones que comportava l’estat [...]
L’Entesa per Sabadell denuncia la irresponsabilitat del govern municipal a l’antiga fàbrica Artos Baciana
