Carta oberta a la senyora Marta Farrés

Isidre Soler Clarena, Entesa per Sabadell
Benvolguda Marta Farrés i Falgueras, alcaldessa de Sabadell. Vaig escoltar atentament el teu discurs de presa de possessió com alcaldessa el passat 15 de juny i em vas donar una primera impressió, diguem, positiva, en el sentit que vas manifestar que estaves oberta a totes les sensibilitats d’una societat plural [...]

Read More...

L’Entesa per Sabadell considera una irresponsabilitat que Marta Farrés i el govern PSC-Podemos vulguin reactivar el projecte del Quart Cinturó

Dir que s’està lluitant contra l’emergència climàtica i alhora reclamar més autopistes com el Quart Cinturó és del tot inconseqüent
L’alcaldessa Marta Farrés, en nom del govern municipal PSC-Podemos, s’ha desplaçat a Madrid per reunir-se amb el Secretari d’Estat d’Infraestructures, Transport i Habitatge, Pedro Saura, per a demanar la construcció del Quart Cinturó per resoldre la [...]

Read More...

La Mirna estava a l’era

Sebastià Ribes i Garolera
Senyores del govern, no vulgueu fer-nos passar bou per bèstia grossa. Ara no feu de la Mirna una víctima per encobrir uns fets provocats per la vostra actuació política. Sou lliures de retirar la pancarta de denúncia dels presos polítics, ja sigui amb o sense cobertura “democràtica” (demanar una votació quan [...]

Read More...