Comunicat de premsa

 

Declaracions d'Isidre Soler sobre el compromís del director general del Servei Català de la Salut en relació a l'Aliança

Abans que tot manifestar la meva satisfacció pel compromís del director general del Servei Català de la Salut, Sr. Carles Manté, davant la Coordinadora de Federacions d'AAVV del Vallés Occidental, d'ampliar l'oferta de llits de la Clínica de l'Aliança fins a 120, si es manté el dèficit de llits després de la seva obertura.

Penso que és una molt bona notícia per Sabadell i comarca.

El Grup Municipal d'Entesa vàrem presentar una moció al Ple municipal del passat mes de febrer en aquesta mateixa línia, proposant que l'Ajuntament sol·licités a la Conselleria de Sanitat de la Generalitat l'ampliació de 60 a 120 el nombre de llits concertats per a la sanitat pública.

Vull recordar que, malauradament, aquesta proposta fou rebutjada per la negativa del govern municipal a comprometre's a aquesta petició, fins i tot l'alcalde va qualificar-la d'irresponsable.

Vull també deixar constància que l'Entesa sempre fa propostes constructives i fonamentades, en benefici de la ciutat i que una vegada més s'han demostrat viables.

Lamento que propostes positives d'Entesa com aquesta siguin rebutjades per l'Equip de govern sense tenir en compte si beneficien als ciutadans i ciutadanes.


Isidre Soler

Regidor Portaveu del Grup Municipal d'Entesa per Sabadell

Sabadell, 15 de juny de 2006

Tancar Finestra