Comunicat d'Entesa per Sabadell sobre els canvis a les tarifes dels aparcaments de la plaça del Doctor Robert i del Mercat Central


Des d'Entesa per Sabadell valorem positivament que finalment s'hagi arribat a un acord amb l'empresa concessionària pel pagament fraccionat als aparcaments de la Plaça del Doctor Robert i Mercat Central.

Val a dir que aquesta mesura ja l'havia proposat el Grup Municipal de l'Entesa a l'equip de govern el gener del 2004, amb la finalitat d'ajustar al màxim el pagament al temps real d'estada a l'aparcament i no haver de pagar per fraccions d'una hora, tal i com és en l'actualitat.

Tanmateix, considerem que la contrapartida a aquest canvi de tarifa (amb un increment del 24% en relació actual tarifa i un allargament de la concessió per vuit anys més) per resultar desproporcionada.

Per aquestes raons el Grup Municipal de l'Entesa va votar a favor d'aquesta mesura al Ple d'ahir, acompanyada de la petició de que, en un temps prudencial, es revisessin les tarifes en funció dels temps reals d'estacionament dels usuaris.

 

Grup Municipal d'Entesa per Sabadell
Sabadell, 28 de juliol de 2005

 

Tancar Finestra