Comunicat sobre el campus de la UAB a Sabadell

L'Entesa per Sabadell valora molt positivament que la Universitat Autònoma de Barcelona aposti clarament per Sabadell com espai per a ubicar part del seu campus. La presència de una Universitat enriqueix la vida educativa,
científica i cultural de qualsevol ciutat i pot ajudar a la seva projecció exterior i al propi desenvolupament.

Per això considerem que l'Equip de Govern hauria de donar un suport decidit a aquest projecte. Hauria de millorar, urbanística i ambientalment, l'entorn de les instal·lacions universitàries. Hauria de facilitar el transport dels
estudiants, professors i professores i personal d'administració serveis.

També hauria de promoure la incorporació de la comunitat educativa a la vida social i cultural de la ciutat.

Considerem que no es pot donar la presència de la UAB com donada i s'ha de treballar per a consolidar-la també des de les institucions municipals.

Ens ha sorprès que als objectius estratègics del mandat recentment signats per PSC, ICV i ERC no es concreti cap actuació en relació a aquest impuls del campus sabadellenc de la UAB.

Des de l'Entesa animem al nou Equip de Govern a apostar decididament i amb fets clars per aquest campus de la UAB a Sabadell.

 

Entesa per Sabadell
Sabadell, 10 de desembre de 2004

Tancar Finestra